مشاوره تحصیلی و انتخاب رشته

ویژه دانش آموزان عزیز

مشاوره تحصیلی و انتخاب رشته

ویژه دانش آموزان عزیز

مشاوره تحصیلی (سوالات مهم)

دانش آموز گرامی


چنانچه در زمینه درسی سوالاتی دارید از جمله


چرا یادگیری من در این درس کم است؟ چه


رشته تحصیلی بروم؟ چرا باید درس بخوانم؟


نگرش صحیح نسبت به درس و تحصیل چیست؟


آیا هر علمی سودمند است؟


فلانی فوق لیسانس گرفته بیکار است چرا باید


من باید برم دانشگاه؟ چرا پدرم اصرار دارند من


درسما تا آخر ادامه بدهم؟ دچار تضادهای ذهنی


شدم نیاز به مشاوره دارم ؟ البته ترجیحا رایگان یا


قیمت مناسب. با فلان استاد یا معلم مشکل دارم


چکار کنم؟ تمرکز ذهنی ندارم چه کار کنم؟ و از


این دسته سوالات...


دانش آموز گرامی 


موفق باشید


پیگیری فرصت های بورسیه تحصیل و کار خارج کشور و ارایه پکیج های آموزش تصویری آیلتس:

فراز دانش کیوان – تحصیل و کار خارج کشور (keivan-rc.com)

نظرات 2 + ارسال نظر
عسل چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:18 ب.ظ http://www.loooooooooooooove .blogfa.com

با عرض سلام و احترام خدمت شما
من دختری 16 ساله هستم که باید در این سن انتخاب رشته کنم و خودم علاقه ی شدیدی به رشته ی علوم تجربی دارم اما پدر و مادرم مخالفند و می گویند تو با ضریب هوشی پایینی که داری در این رشته که رقابت تحصیلی در آن زیاد است موفق نمی شوی و همش به من می گویند که تو اینقدر به درس هایت اهمیت دادی و از خانه در طول تحصیل بیرون نیامدی که ما فکر می کردیم معدلت 20شود که این طور نشد و باید به هنرستان بروی من هم قبول کردم اما وقتی کمی بیشتر فکر کردم گفتم در اینترنت برم و رشته های هنرستان را ببینم تا بفهمم به کدامیک از این رشته ها علاقمند هستم قسم می خورم که حتی به یک رشته را هم پدا نکردم که به آن علاقمند باشم خیلی گریه کردم که نمیتوانم به علوم تجربی بروم و عصبانی شدم
اما از طرفی وضع مالی خانواده ی من بسیار بسیار ضعیف است و مادرو پدرم خرج تحصیل مرا از دیگران قرض میکنند و من که به آنها گفت بودم که من در این رشته یعنی همین علوم تجربی باید به دلیل اینکه هوش پاینی دارم از کتاب های کمک درسی زیادی استفاده کنم خانواده ام هم به دلیل خرجی که دارد قبول نکرده اند
و حالا من مانده ام با دنیایی از آرزو هایم که در این رشته میکردم از شما خواهش میکنم کمکم کنید التماستان میکنم که بهتر است در چه رشته ای بروم
واما برای اینکه بهتر بتوانید مرا یاری کنید نمرات پایانی نوبت دوم خود را در اختیارتان قرار خواهم داد
دین و زندگی1 50/17
زبان فارسی1 50/116
ادبیات فارسی1 50/17
عربی1 16
زبان خارجی1 75/14
ریاضی1 25/18
مطالعات اجتماعی 50/19
علوم زیستس و بهداشت 50/19
تربیت بدنی 20
فیزیک1 و آزمایشگاه 50/18
شیمی 1 وآزمایشگاه 50/19
فعالیت های قرآنی 20
تکمیلی ریاضی 1 20
و در آخر معدل 12/18

با عرض پوزش ایمیله من خراب است ولی شما می توانید با مراجعه به آدرس وبلاگم برای من نظر بگذارد ودر آن نظرمرا راهنمایی ام کنید خواهش میکنم تو رو خدا

مهسا پنج‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 04:08 ب.ظ

ممنون از راهنمایی های خوبتان

خواهش می کنم. موفق باشید
پیگیری فرصت های بورسیه تحصیل و کار خارج کشور و ارایه پکیج های آموزش تصویری آیلتس: فراز دانش کیوان – تحصیل و کار خارج کشور www.keivan-rc.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد